FANDOM

ひょっとしてWebsites in GTA IVをお探しですか?

This page テンプレート:Cl or テンプレート:Cl.

(このテンプレートはここで管理されています。)
(This template is managed in here.)

このページはGrand Theft Auto V内のネット上のウェブサイトです。これらのウェブサイトは実在しませんが、殆どのサイトのURLはロックスター・ゲームスが所持しており、実際にアクセスすると公式サイトに繋がります

GTAV内には、合計83個のウェブサイトが収録されています。

Interactive sites編集

作品中重要になるサイト編集

ソーシャルネットワーク編集

金融系サイト編集

Interactive sites編集

  • Sanandreasdmv.com - San Andreas DMVの公式サイト。
  • Suemurry.com - the official websites of Sue Murry.
  • Jockcranley.com - the official websites of Jock Cranley.
  • Iwillsurviveitall.com - pyramid scheme site created by Bill Binder.
  • Cashfordeaddreams.com - A website where you can trade anything for cash.
  • Psychicshoutout.com - A website where you can consult a fortuneteller.
  • Accept-the-chaos.com - A website about Atheism.
  • Theinternetisahellhole.com - A website describing best practices for the internet.
  • Sixfiguretemps.com - A website where you apply to be a drug mule.
  • Proposition208.com - 医療用コカインについてのサイト。
  • Vinewoodloglinegenerator.com - A website which allows you to create movie scenarios easily.
  • Thepowcleanse.com - The official website of the pow cleanse diet.
  • dr-friedlander.com - ドクター・フリードランダー専用サイト。

非インタアラクティブなサイト編集

Miscellanous sites編集

  • WhokilledLeonoraJohnson.com(誰がレオノーラ・ジョンソンを殺したの?) - A site which has a banner about the "Blood on the Rocks" mystery.
  • myroomonline.net - a deserted social network selling its domain
  • Beseecher.net - crowdfunding based website
  • electrotokesystem.com - 電子麻薬吸引器を販売するサイト。
  • fameorshame.net (恥か名声か)- TV番組フェイム・オア・シェイムについてのサイト。
  • grainoftruth.net - website for a organic food market
  • himplantsenhancementsurgery.com - implants and plastic surgery for men
  • lossantoscustoms.com - (ロスサントス税関)website for the car customization shops
  • lossantosfreegans.com - website for Los Santos Freegans,people who reuse other people trash
  • minotaurfinance.com - investment and finance
  • sawaterandpower.com(SA水(と)力) - website for San Andreas water and power department
  • stoppayingyourmortgage.net() - 予約受け付け中のドメイン。
  • vanillaunicorn.xxx(バニラユニコーン) - ストリップクラブについてのサイト。
  • visitthealamosea.com(アラモ海に足を運んで) - 旅行者向けウェブサイト。
  • cultstopers.com (反宗教者)- San Andeasエリア内の
    別々の宗教団体をブチ壊すというサイト。
  • JackHowitzer.com  - Actor Jack Howitzer's official website.
  • Righteousslaughter7.com - ビデオゲームRighteous Slaughter 7のサイトで、最新のゲームトレーラーが取り上げられている。
  • Hammersteinfaust.com - Official site of the Hammerstein & Faust law firm.
  • Merryweathersecurity.com(メリーウェザーセキュリティー) - MerryWeather私営保全団体の公式ウェブサイト。
  • Kungfurainbowlazerforce.com(カンフーレインボーレーザー隊) - The official website of Kung Fu Rainbow Lazerforce
  • Republicanspacerangers.com - The official website of Republican Space Rangers
  • Princessrobotbubblegum.com - The official website of Princess Robot Bubblegum
  • Yournewbabysname.com(生まれたてのお子さんのお名前) - 自分らの将来できる子供の名前を提案するサイト。.
  • Classicvinewood.com(懐かしきバインウッド) (IMDB) - 古き良きバインウッド映画の一覧。
  • Therealitymill.com - The official website of The Reality Mill, producers of famous TV shows like Fame or Shame,Implant Outsource and Rehab Island.
  • Junkenergydrink.com (MONSTER, Rockstar Energy, Red Bull)- The official website of Junk, the well-known energy drink.
  • Theinternetisahellhole.com(インターネットは地獄の入り口)- インターネットに関するノウハウを10代(ティーネイジャー)が学ぶためのサイト。
  • Fruitcomputers.com(フルートゥコンピュータ) (Apple.com) - Fruit Computersの公式サイト。
  • Ministerinminutes.com- A website where you can obtain a very advanced diploma within minutes.
  • Chainsofintimacy.com - Chains of Intimacyという名の世界的なシリーズ化ベストセラー書籍の公式サイト。
  • Appropriateassociates.com - A website that sells professional party guests for your next social event.
  • Taco-bomb.com(タコボム) - The official website for the Taco Bomb restaurants.
  • Manopauseadventures.com - A website where you can book extreme adventures.
  • Monetaryscience.us - An investment calculator.
  • Swallowco.com - The official website of the Swallow clothing company.
  • Abstinentamerica.com - A website promoting hatred of alcohol.
  • Egochaserenergybar.com(エゴテイサーエナージバー) - The official website of Ego Chaser energy bars.
  • Altruistsunite.com - The website of the Altruists,written entirely in morse code.
  • Yourdeadfamily.com (Ancestry.com) - A genealogy search engine.
  • Universaluniform.net (Americanapparel.net)- A clothing website.
  • Preservexskincream.com - A website that sells skin cream.
  • Fabienlaroucheyoga.com(ファビアン・ラルージュヨガ) - Fabien LaRoucheヨガサイト。
  • Bedevinweston.com(デビン・ウェストンに成れ) - Devin Westonのサイト。
  • Bullsharktestosterone.com(ブルシャークテストステロン) - The official website of Bull Shark Testosterone.
  • Toeshoesusa.com(トウシューズUSA) - Toe Shoesの公式サイト。
  • Toiletcleaneronline.com(トイレクリーナー通信販売) - トイレ清掃用品という名目で麻薬を販売するサイト。
  • Ammu-Nation.net(アミュネーション) - Ammu-Nationの公式サイト。
  • Dark Net(暗いネット社会) - A secret section of the internet used for illegal activities such as drug dealing and weapon smuggling.